Webshop készítési trendek

Az internetes vásárlás folyamatosan fejlődő ágazat, aki nem követi az új trendeket, lemarad azok mögött, akik a legújabb fejlesztéseket egyből hozzáadják webshopjukhoz. Cikkünkben néhány olyan webshop készítési trendet fogunk bemutatni, melyekkel nem fogunk lemaradni a folyamatosan fejlesztő konkurenciák mögött.

Mobilbarát webshop

Az egyik legfontosabb feladat, ami bár nem újdonság, de mindenképpen ki kell hangsúlyozni, az a mobilbarát webáruház. Egyre többen vásárolnak okostelefonról. Meg kell oldani, hogy ezt minél könnyebben, kényelmesebben tudják megtenni. A reszponzív kialakítás az egyik legfontosabb trend, melynek meg kell felelni.

Vizuális megoldások

Az egyszerű szövegek/képek ideje nincs leáldozóban, azonban mellettük meg kell tenni mindent annak érdekében, hogy a vásárlók minél komplettebb képet kapjanak a termékekről, szolgáltatásokról. Erre jó megoldás pl. a videó, mozgókép. Ruhák esetén célszerű megmutatni, milyenek egy modellen (360°-os animációval, vagy akár kifutón rögzített videóval), különböző szolgáltatások esetén lehet mellékelni videót a kivitelezésről, működésről.

Élő chat

Nagyobb webáruházak esetén el kell gondolkodni az élő chat szolgáltatáson. Ennek lényege, hogy a webshop felületén van egy ablak kialakítva, ahol böngészés közben a vásárló felteheti kérdését, melyet az ügyfélszolgálatnak minél hamarabb meg kell tudni válaszolnia.

Egyéni tartalom

Az egyik legjobb innováció, ha személyre szabott tartalommal állunk a vásárlók rendelkezésére. Ennek lényege, hogy korábbi böngészési adatok, vagy megadott információk alapján olyan termékeket, szolgáltatásokat ajánlunk az egyes vásárlók számára, melyet ők egyénileg keresnek.