Divat webáruház és a közösségi média

A közösségi média rengeteg lehetőséget kínál ahhoz, hogy egy divat webáruház reklámozni tudja magát, közvetlenül elérje az érdeklődőket, látogatókat. Arra mutatunk néhány tippet, hogy milyen közösségi média eszközökkel lehet feldobni egy divat webshopot.

Facebook

Ha egy ruha webshop Facebook profillal rendelkezik, biztos lehet benne, hogy rengeteg interakció fog történni ezen keresztül. Mivel rengeteg vásárló használja a Facebookot napi rendszerességgel, így bármilyen észrevételük, kérdésük lesz, az egyik legegyszerűbb, hogy ott teszik fel. Figyelni kell tehát arra, hogy a Facebook “ügyfélszolgálat” mindig gyors, precíz legyen, mert ezt várja el Facebook használata.

Instagram

Az Instagram egy képmegosztó oldal, ami egy ruha webáruház számára a tökéletes közösségi média oldal. Mivel a legtöbben úgyis a képekre, videókra kíváncsiak egy webshop kínálatából, így ezeket meg lehet osztani itt. Ha több látogatókat szeretnénk megszólítani vele, ki ehet bővíteni a képek körét különböző tájképekre, művészi képekre, így akiket ezek a témák érdekelnek, rátalálhatnak a webshopra.

Twitter

Bár Magyarországon nem annyira elterjedt, de a Twitter az egyik legközvetlenebb módja a webshop és az érdeklődők közti kommunikációnak. Gyorsan, egyszerűen lehet Twitteren keresztül üzenni, problémát megoldani. Általában a nagyobb márkák, cégek nem kommunikálnak közvetlenül vásárlókkal Twitteren, így ha egy webshop foglalkozik ezzel, az nagyon jó hatással van hírnevükre.