Használtruha nagykereskedés bevételeinek növelése
Minden egyes üzleti formára igaz, hogy a bevételek növelése az elsődleges feladat, azonban ez különösen nehéz lehet angol használtruha nagykereskedés esetében, mivel nagy a verseny az egyes vállalkozások között. Arra fogunk példákat mutatni, hogy tudsz a konkurencia elé kerülni.
Kedvezmények ajánlások után
Célszerű lehet kedvezményeket, akciókat biztosítani olyan kiskerekedők számára, akik kollégáiknak, ismerőseiknek, akik ajánlják használtruha nagykereskedésedet. Ezzel biztosítod azt, hogy az eddigi ügyfeled nálad fog vásárolni továbbra is, és új vevőket is tudsz szerezni anélkül, hogy marketingre kellene időt és energiát fordítani.
Ajándék első vásárlás mellé
Mindenki szereti az ajándékokat. Ha valaki nem tudja eldönteni, hogy vásároljon-e nálad, akkor, ha ajándékot adsz az első vásárlás mellé, szívesebben fogja leadni rendelését. Nem muszáj minden egyes rendelés mellé adni valamit, csinálhatod azt is, hogy egy bizonyos összegű vásárlás felett jár csak az ajándék.
Időszakos akciók
Olyan akciót is csinálhatsz, ami a következő néhány napon leadott rendelések esetén jár kedvezménnyel a vásárlók számára, így a bizonytalan érdeklődőket könnyebben tudod vásárlásra bírni.